העולם ללא ישראל
הרשות הפלסטינית אינה מנסה לחנך את העם הפלסטיני לשלום ולדו-קיום עם ישראל. להיפך, בכל הזדמנות ובכל מדיה אפשרית היא שוללת את זכות הקיום של ישראל, מציגה את הסכסוך כמאבק דתי למען האסלאם, מתארת את הקמת מדינת ישראל כאימפריאליזם ומנציחה בדבריה ובתמונות שהיא מציגה, מפה של המזרח התיכון בה ישראל אינה קיימת. משתמע כי השמדת ישראל, היא לא רק בלתי נמנעת אלא גם חובה פלסטינית.

התיאור הבא של הקמת מדינת ישראל לקוח מתוך ספר לימוד פלסטיני, והוא מייצג את התפיסה הבסיסית לגבי ישראל:

"מלחמת פלסטין [בשנת 1948] הסתיימה באסון שלא היה כמוהו בהיסטוריה. הכנופיות הציוניות גזלו את פלסטין וגרשו את תושביה מעריהם, כפריהם ואדמותיהם והקימו את מדינת ישראל..."
[השפה הערבית: עיון, ספרות וביקורת, כיתה י"ב, עמ’ 104]
 
מפה רשמית זו של "פלסטין" שודרה בטלוויזיה הפלסטינית בספטמבר 2011. המפה כוללת את שטחי הרש"פ ואת כל ישראל (למעט רמת הגולן), והיא עטופה בדגל הפלסטיני - המסמל ריבונות פלסטינית על כל האזור. בנוסף, עובר דרכה באלכסון מפתח גדול - המסמל בעלות על השטח. מפות דומות המציגות את ישראל כולה בתור "פלסטין" מופיעות בספרי לימוד פלסטיניים ומשודרות באופן קבוע בטלוויזיה הפלסטינית.
בעתיד: עולם ללא ישראל
הרשות הפלסטינית מבטיחה לאזרחיה כי ביום מן הימים, מדינת ישראל תימחק ובמקומה תקום מדינת פלסטין.
חברת המועצה המחוקקת של פת"ח, נג'את אבו בכר, אמרה לטלוויזיה הפלסטינית ב-2008 כי הרשות הפלסטינית דוגלת ב"תכנית השלבים," קרי, להכריז כי הדרישות הפלסטיניות מסתכמות בגדה המערבית וברצועת עזה, כשבפועל המטרה היא כל שטח ישראל: "אין זה אומר שאיננו רוצים את גבולות 1948, אבל לפי התכנית הפוליטית הנוכחית אנו אומרים שאנו רוצים מדינה בגבולות 1967."

ספרי הלימוד החדשים של הרשות הפלסטינית מלמדים:

"את פלסטין ישחררו גבריה, נשותיה, צעיריה וזקניה."
[השפה הערבית ומדעי הלשון, כתה י"ב, עמ' 44]
 
 
קליפ ששודר בטלוויזיה הפלסטינית בין השנים 2007 - 2009, מבטיח את שחרור "פלסטין," ומפרט את הערים שישוחררו:

"אנו נשחרר את ארץ הדתות... פלסטין היא ערבית הן בהיסטוריה והן בזהותה... מירושלים עד עכו, מחיפה עד יריחו ועזה ורמאללה, מבית לחם עד יפו, באר שבע ורמלה, ומשכם עד הגליל, מטבריה עד חברון."
[הטלוויזיה הפלסטינית, 2007 – 2009]
הטלוויזיה הפלסטינית מלמדת את הילדים לייחל לקיצה של ישראל: "פלסטין כולה תחזור אלינו"
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 21/02/2019

מגישת התכנית "בית הבתים" פונה לילדה שיושבת לצידה:
"תרימי את מפת פלסטין [שאת ציירת]. איזה יופי! אינשאללה פלסטין כולה תחזור אלינו ואנחנו נהנה מנופיה שובי הלב."
לחץ לצפייה

"שחרור פלסטין מהנהר עד לים" הוא "החלום הגדול" של הפלסטינים, לדברי רקטור אוניברסיטה ביריחו
מקור: רדיו קול פלסטין, 13/09/2018

צאלח אבו אצבע, רקטור אוניברסיטת אל-אסתקלאל ללימודי ביטחון ביריחו:
"תמיד אני אומר שחיים ללא חלומות הם חיים ריקים. לנו הפלסטינים, כמו שאני רואה, יש בפנינו חלום גדול: שחרור פלסטין מהנהר עד לים. החלום הזה יישאר בפנינו, והוא מצריך מאיתנו כוח רצון. כוח הרצון של עמנו חזק. הוכחה לכך הם אלפי האסירים והשהידים אשר נפלו למען הגשמת חלום שחרור פלסטין."
לחצו לצפייה

"ישראל היא בבחינת כנופיה כופרת, והיא תגיע אל קיצה" לדברי פרשן מדיני פלסטיני
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 10/04/2018

הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, תוכנית "בְּקֶרֶב"

פרשן מדיני, ד"ר האני אבו זיד: "ישראל היא בבחינת כנופיה כופרת, והיא תגיע אל קיצה. את הדברים הללו אני רוצה לומר לכל אמא שכולה, לכל אמא של פצוע, לכל אמא שאיבדה את בנה, לכל אישה שאיבדה את בעלה. חיי אללה, ישראל היא בת חלוף."
לחץ לצפייה בסרטון

בכיר באש”ף: "כל אחד מאתנו יודע מה מטרתנו” - "לשחרר את כל אדמת פלסטין"
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 15/05/2017


ח'אלד מסמאר, חבר המועצה הלאומית הפלסטינית:
"המהפכה פרצה ב-1965 (כלומר, הפיגוע הראשון של פת”ח) כדי לשחרר את כל אדמת פלסטין, אך הנסיבות לא אפשרו זאת... אנו נלחמנו, ועמדנו מול כל דבר, מול כל המזימות, אולם, אנו נגשים את מטרתנו. נכון, אנו הסכמנו לקבל רק 20 או 22 אחוז מפלסטין (כלומר, הגדה המערבית ועזה), אך זכות אינה הולכת לאיבוד כל עוד ממשיכים לדרוש אותה. כל אחד מאתנו יודע מה מטרתנו (כלומר, 'לשחרר את כל אדמת פלסטין')."
[הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, "נושא היום," 15/5/2017]
לחץ לסרטון

מהפכת 1965 - או האנטלאקה - "הפריצה" של פת”ח. מונח זה מתייחס למועד שבו ביצעה פת”ח את פיגוע הטרור הראשון נגד ישראל בשנת 1965, כאשר ניסתה לפוצץ את מוביל המים הארצי.

גורם רשמי בפת"ח: "כאשר תקום המדינה ונקח את ירושלים, יקרוס הרעיון הציוני שניתן בליבם והם יסתלקו מובסים", בגלל "המיתוס" לפיו ירושלים היא הארץ המובטחת
מקור: עמוד הפייסבוק הרשמי של חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח, עבאס זכי, 04/01/2016

חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח, עבאס זכי: "העם הפלסטיני, שאללה ברא אותו להיות חזק, אינו יכול להיכנע כמו יתר המשטרים שראו בישראל מדינה טבעית באזור"...  מהיכן הגיעה התגובה כאשר אבו מאזן וההנהגה המדינית הודיעו שאיננו יכולים לסבול זאת יותר, כלומר שלא נסכים לרשות נטולת סמכות  ולכיבוש ללא עלות[מבחינת ישראל.]  מי הוציא זאת לפועל? אלו הם צעירים בשנותיהם היפות ביותר, מדור אוסלו, שאללה רצה בהם ואהב אותם, והם בחרו בדרך השהאדה. כן, הם צעדו מרצונם בדרך המוארת אל השמיים. הם הצליחו להדיר שינה מעיני ישראל באמצעות אבנים וסכינים, ולהטיל עוצר על כמה חלקים מאדמתנו הכבושה וממה שמכונה 'מדינת ישראל'.
הישראלים נראו מבולבלים, וברגע שמספר השהידים שלנו הגיע ל-36, באן קי-מון, קרי והעולם התחילו להתעניין בנו, על מנת לעצור את ההתקוממות העממית, כפי שהם עשו באינתיפאדה הגדולה שלנו בשנת 1987, אז נשים, ילדים וזקנים ואבנים  שברו את מחסום הפחד, והתמרדו נגד הכוח הצבאי החזק ביותר באזור. היום ההיסטוריה חוזרת על עצמה. צעירינו כפו על נתניהו – שאמר כי ירושלים היא הבירה הנצחית והמאוחדת [של ישראל ] – להציב קוביות בטון כדי להפריד בין ערבים ליהודים, כפי שעשה בג'בל אלמכבר. ברכות לירושלים, לצעירי ירושלים!...
 יאסר ערפאת נולד מחדש והמסע נמשך. הדם, היזע והדמעות יהיו עניין פעוט. כאשר תתגשם התקווה לשיבה ולהקמת המדינה שבירתה ירושלים. כאשר תקום המדינה וניקח את ירושלים, יקרוס הרעיון הציוני שניתן בליבם, והם יסתלקו מובסים, מפני שהם יצרו מיתוס, לפיו ירושלים , יהודה ושומרון הן הארץ המובטחת, והם העם הנבחר של אללה. הם לא יהיו עמו הנבחר של אללה, אורשלים  לא תהיה דבר מלבד אלקדס, שומרון לא תהיה דבר מלבד הר האש [כינוי לשכם] וחברון לא תהיה דבר מלבד בירת הזעם, עד לשחרור."
 


הטלוויזיה הרשמית של הרש״פ מחנכת את הילדים: כל שטח ישראל היא "אדמתנו… וכולה תתקיים תחת השם `מדינת פלסטין`"
מקור: Israeli TV Ch2 (dont Use), 04/12/2015


מנחת הטלוויזיה הרשמית של הרש״פ: "חלק מן הפלסטינים שחיו ב[אדמות] 48' לא עזבו. הם לא עזבו את האדמה ונשארו שם, והם כעת שומרים על אדמתנו מן ההתעללות של הכיבוש. הם חיים בתוך גזענות קשה, אך בעצם הימצאותם הם מגנים על אדמתנו, למרות שהכיבוש שולט על כל מקום בצורה מלאה, אך הם שומרים על קיומם כפלסטינים ושומרים על המקום כפלסטינים, והם מאמינים שכל האדמה תחזור לפלסטין, ותחזור לשלטון הפלסטיני ולמדינת פלסטין, וכולה תתקיים תחת השם 'מדינת פלסטין.'"
לצפייה בסרטון לחץ כאן
 

גורם רשמי ברש"פ: "בסופו של דבר, עמנו ישחרר את אדמתו, וכן את העולם כולו, מנגעי הפרויקט הציוני"
מקור: סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", 14/11/2015
כותרת: "רמאללה: עצרת הספד לשהיד מהנד אלחלבי"
"עצרת ההספד של השהיד מהנד אלחלבי, שארגנה תנועתו הג'האד האסלאמי באולם סלים אפנדי בעיר אלבירה ביום שבת בצהריים, הפכה לחתונה לאומית, שכולם הסכימו במהלכה על חשיבות המשך אינתיפאדת ירושלים, בהיותה תגובה טבעית לתוקפנות הכיבוש, התנחלותו ומסעות הייהוד שלו. כמו כן, המשתתפים בחתונת השהאדה הסכימו פה אחד כי פעולת הגבורה של השהיד מהנד הייתה הנפץ שפוצץ את האינתיפאדה, והדגישו כי יש לסיים את הפילוג ולחזק את האחדות הלאומית נגד הכיבוש וכנופיות המתנחלים...
בתורו, חבר הוועד הפועל של אש"ף וסמזכ"ל החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין, קיס עבד אלכרים 'אבו לילא', החל את דבריו במילים שחרת השהיד מהנד אלחלבי בעמוד הפייסבוק שלו יום לפני עלייתו [השמיימה], והכריז בהן על פרוץ האינתיפאדה השלישית.

לקריאת המאמר המלא לחץ "לכתבה המלאה" למטה

המופתי של הרש"פ קורא לעולם המוסלמי להגן על ירושלים מ"המשך המתקפה על אל-אקצא וטינופו" ומזהיר ממלחמת דת
מקור: ופא (סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית), 13/07/2015

כותרת: "המופתי הכללי קורא להגביר את הביקורים באל-אקצא"
"המופתי הכללי של ירושלים והשטחים הפלסטיניים והדרשן של מסגד אלאקצא, השיח' מוחמד חוסיין, קרא להגביר את הביקורים במסגד אל-אקצא, על מנת להכשיל את הקריאות הישראליות ההולכות ומחריפות לפלוש לאלאקצא ולקיים טקסים תלמודיים ברחבותיו הטהורות.  דברים אלו באו בעקבות קריאה של ארגוני בית המקדש הקיצוניים לתומכיהם לארגן הפגנה יהודיות מול שער הרחמים ביום שלישי הקרוב, ה-27 ברמדאן, על מנת לדרוש את סגירתו של מסגד אל-אקצא בפני המוסלמים באופן כולל ביום השנה של מה שמכונה "חורבן בית המקדש". המופתי החשיב את הקריאה הזו כהסלמה מסוכנת, והבהיר כי המשך המתקפה על מסגד אל-אקצא, טינופו ועידוד הקיצונים לבקר בו מתריעים על מלחמת דת הממשמשת ובאה.
כמו כן, הוא ציין כי הקריאות ותכניות ההסתה התוקפניות לטינוף מסגד אל-אקצא ורחבותיו ולפגיעה בו התגברו במהלך חודש רמדאן. המופתי קרא למתפללים תושבי ירושלים ושטחי 1948 ולכל מי שיכול להגיע למסגד אל-אקצא מרחבי המולדת להשקיע את מרב המאמצים לבקר בו ולחזק את נוכחותם בו, על מנת להגן עליו ולשמור עליו מפני המתקפות וההפרות המתמשכות והמתגברות נגדו.
כמו כן, הוא הדגיש כי בני עמנו יאחזו בעקשנות במסגד שלהם, לא משנה מה המחיר והקורבנות שהדבר ידרוש, עד ליום שבו יירש אללה את הארץ וכל אשר בה.
המופתי קרא לאומה הערבית ולאומה האסלאמית לבצע את חובתם ולהגן על מסגד אל-אקצא וירושלים ולסייע להם בכל הדרכים והאמצעים שברשותם, על מנת לשמור על טוהרה של העיר הקדושה ולמנוע את ניסיונות הטינוף, הזיוף והייהוד שמתבצעים במלוא המרץ.

 


מסר בבית ספר של הרש"פ: "פלסטין" במקום ישראל
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 02/06/2015

ציור קיר של מפה בבית הספר אל-כראמה בג'נין בפיקוח משרד החינוך של הרש"פ. בציור מופיעה מפה המתוייגת כ"פלסטין," שכוללת את כל שטח ישראל והרש"פ. הדגל הפלסטיני מתנופף מאמצע המפה ומסמל ריבונות פלסטינית עתידית על האיזור כולו.
כיתוב: "על האדמה הזו יש מה שראוי לחיות למענו" (מתוך שיר של מחמוד דרוויש, משורר לאומי פלסטיני)
לחץ כאן לדיווח

שיר שנכתב ע"י גורם פלסטיני רשמי ופורסם בעיתון הרשמי של הרש"פ מחשיב את כל שטח מדינת ישראל כשטח פלסטיני שיוחזר
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 30/03/2015

מתוך שיר על יום האדמה מאת אלמתוכל טה, שגריר פלסטין בלוב ולשעבר תת שר ההסברה:

כותרת: "על יום האדמה"
" ביום האדמה,
האדמה שייכת לנו/חוזרת אלינו [תעוד לנא],
מראש [הנקרה] ועד אום אלרשראש
מחופה [לאורך הים התיכון] ועד לים המוות,
כלומר הים החי
שהרי הענקנו לו דם חופשי, שמנצנץ
בקרבם של המים
האדמה, פלסטין, שייכת לנו/חוזרת אלינו [תעוד לנא]
ואין דבר מלבדה
היום, מחר ואמש."

יום האדמה-  אירוע שחל ב30 במרץ הכולל את השביתה הכללית וההפגנות של החברה הערבית בישראל כנגד החלטת ממשלת רבין הראשונה להפקיע 20 אלף דונם אדמות של אזרחים ערבים בגליל בשנת 1976. ממשלת ישראל פעלה כדי למנוע את קיומן של ההפגנות האלימות. בהחלטה של ראשי מפלגת העבודה, רה"מ יצחק רבין, שר הביטחון שמעון פרס ושר המשטרה שלמה הלל, הוכנסו כוחות צבא ומשטרה כדי לדכא את הפרות הסדר הקשות.התוצאה הייתה ששישה מפגינים נורו למוות ע"י הצבא והמשטרה. הערבים הישראלים והפלסטינים מציינים את יום השנה כיום לאומי.

 


המופתי הכללי של ירושלים והשטחים הפלסטיניים: "זוהי חובתם של שליטי האומה ועמיה לשחרר את פלסטין ואת ירושלים"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 23/03/2015

"מדינת פלסטין השתתפה בדיוני המושב ה-22 של ועידת אקדמיית המשפט האסלאמי הבינלאומית [International Islamic Fiqh Academy], שכפופה לארגון לשיתוף פעולה אסלאמי. הוועידה מתקיימת בכווית. את פלסטין ייצגו בישיבה השופט השרעי של פלסטין ויועצו של הנשיא לענייני דת ויחסים אסלאמיים, מחמוד אלהבאש, והמופתי הכללי של ירושלים והשטחים הפלסטיניים, מחמד אחמד חסין.
הישיבה נערכה בנוכחות חכמי דת ומשלחות מיותר מ-46 מדינות ברחבי העולם. דיוני הוועידה יימשכו עד ה-25 בחודש הנוכחי. האקדמיה תדון בכמה נושאים מדיניים, כלכליים, חברתיים ורפואיים לאור השריעה האסלאמית, ובראשם סוגיית ביקורם של מוסלמים בעיר ירושלים ובמקומותיה הקדושים, על מנת לתמוך בתושביה ולהדגיש את זהותה הערבית והאסלאמית... המופתי ישב בראש ישיבה שנערכה תחת הכותרת "הביקור בירושלים: המטרות והדינים ההלכתיים". הוא הציג בפני הוועידה מחקר תחת הכותרת "ירושלים: מעלותיה והביקורים בה", שבו הוא הדגיש: "אדמת פלסטין היא הקדש. אין לוותר עליה או למכור חלק כלשהו ממנה. הערבים הם הראשונים שהתגוררו על אדמת פלסטין. תושביה לא עזבו אותה לאורך התקופות, והקשר של המוסלמים אליה התהדק לאחר כיבוש  עמר". חסין פסק כי מותר לבקר בירושלים תחת כיבוש על פי כללים שיימנעו מעשי שחיתות. הוא הבהיר: "זוהי חובתם של שליטי האומה ועמיה לשחרר את פלסטין ואת ירושלים, למנוע את הייהוד בתוכה, ולתמוך בתושביה ולחזקם – כל אחד במידת האפשר ובהתאם ליכולתו".
 


העיתון הרשמי של הרש"פ מכנה את אצטדיון טדי "מגרשה הביתי הזמני" של ירושלים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 19/02/2015
מדור הספורט בעיתון הרשמי של הרש"פ מסקר את משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני סכנין. הכותב מכנה את קבוצת בני סכנין "קבוצה פלסטינית מובהקת" ואת בית"ר ירושלים ציונית:
"סכנין ניצחה את בית"ר [ירושלים] הציונית במגרשה הביתי הזמני. כן, המגרש הזה זמני, משום שהוא אינו שלהם וגם לא יהיה שלהם. אך קבוצת סכנין האהובה הוכיחה שהיא קבוצה פלסטינית מובהקת, שסביבה מתקבצים מיליונים מקרב בני עמנו. זוהי הוכחה שהם נטועים באדמתנו ההיסטורית, בעוד שהצד השני זר.סכנין מוכיחה את האחדות הגיאוגרפית הפלסטינית. היא התאומה של ירושלים, עזה, רפיח, ג'נין, אום אלפחם ונצרת.
הם מקללים אותנו ואת חותם הנביאים [מחמד]. שאללה יכער אותם. גזענים עד לשד עצמותיהם... התהילה לסכנין. מי שהבקיע לזכות סכנין הוא שחקן בשם מחמד, מחמד גדיר. הוא הבקיע שני גולים בשערם של הפולשים. תודה לך מחמד, ושאללה יברך את נביאנו מחמד..."

פת"ח מפרסמת תמונה של לוחם שיורה בנשק אוטומטי: "קיצה של ישראל, שחרור פלסטין"
מקור: פייסבוק, "פת"ח - העמוד המרכזי", 09/02/2015

כיתוב על התמונה: "תנועת השחרור הלאומי הפלסטיני - פת"ח, גדודי השהידים של אל-אקצא בפלסטין, דרך הסופה. קיצה של ישראל, שחרור פלסטין"
לחץ כאן לדיווח

הערה:
"דרך הסופה" מתייחסת לשיגור רקטות לעבר ישראל במהלך מבצע "צוק איתן" בשנת 2014.

פת"ח בפייסבוק: "פת"ח מבצעת את כל סוגי המאבק עד לשחרור האדמה"
מקור: פייסבוק, "פת"ח - העמוד המרכזי", 22/12/2014

פוסט מעמוד הפייסבוק של פת"ח כולל סרטון שהוכן לכבוד יום השנה ה-50 לפת"ח. הפוסטר הבא הלקוח מהסרטון מכיל תמונות של ערפאת ושל יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס, יחד עם הטקסט:
     "פת"ח מבצעת את כל סוגי המאבק עד לשחרור האדמה והאדם."
לחץ כאן לדיווח

הערה: פוסט זה פורסם בעמוד הפייסבוק "פת"ח - העמוד המרכזי," עמוד פייסבוק רשמי של פת"ח. העמוד מגדיר את עצמו כשייך ל"נציבות הגיוס והארגון בפת"ח." לכל נציבות בפת"ח יש עמוד אינטרנט רשמי. העמוד הרשמי של נציבות הגיוס והארגון בפת"ח מקשר לעמוד הפייסבוק הזה.

יועצו של עבאס, מחמוד אל-הבאש: פלסטין כולה "תוחזר" לפלסטינים באמצעות "התנגדות"
מקור: Israeli TV Ch2 (dont Use), 12/12/2014


מחמוד אל-הבאש, שהוא גם השופט השרעי העליון ברש"פ, נשא את דרשת יום השישי האחרונה בנוכחותו של עבאס. להלן קטע נבחר מתוכה
:
"כל האדמה הזאת תשוב אלינו. כל אדמתנו הכבושה, כל הזכויות שלנו בפלסטין - מדינתנו, המורשת של עמנו וירושת אבותינו - הכל יחזור אלינו, גם אם זה ייקח זמן. הסבלנות היא המפתח לניצחון, ואנו סבלנים. כל האופציות שלנו פתוחות בנוגע להתנגדות. כל האופציות שלנו פתוחות בנוגע לפעילות המדינית."
לצפייה בסרטון המלא לחץ כאן
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן


מגישת טלוויזיה מחמיאה לילדה העונדת תליון עם מפה המוחקת את ישראל: "פלסטין הכבושה כולה... יום אחד תשוב אלינו"
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 05/09/2014
תוכנית הילדים "בית הבתים" של הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ
 
 

 
המגישה ולאא בטאט: "מה שעורר את תשומת לבי הוא תליון שאת לובשת, שהיא כמובן מפת פלסטין, והדבר שהכי מרגיז את הכיבוש הוא האמונה שלנו שפלסטין הכבושה כולה, ידידיי, היא שלנו ויום אחד תשוב אלינו. זכות השיבה, עצם העובדה שאנו ממשיכים לחשוב על זה ונשאירו במחשבתנו ואיננו שוכחים שיש לנו אדמה שנגנבה מאיתנו ויום אחד תשוב אלינו, הדבר הזה מרגיז את הכיבוש. הבה נרגיז אותם בכל האופנים".

בכיר פלסטיני: "אללה עתיד לאסוף אותם [את הישראלים] כדי שנהרוג אותם"
מקור: Israeli TV Ch2 (dont Use), 12/03/2014
מנחת התוכנית: "לגבי הנושא שנדון בתקשורת, שנתניהו נכשל בנסיון לעורר הד תקשורתי בעניין ספינת הנשק לכאורה (ספינת הנשק מאיראן לעזה שישראל לכדה בלב ים), ולכן הוא פנה לאופציה של שפיכת דם, וזה מסביר את מספר השהידים (3 מחבלים מהג'יהאד האסלאמי) שנפלו במהלך 24 שעות. כלומר, הוא לא הצליח לעורר את העולם בעניין ספינת הנשק, ולכן חזר לדרך המסורתית שבה נוהג הכיבוש הישראלי - הרג פלסטינים כדי לגרום לתגובות נמהרות של הפלסטינים. איך אתה רואה את העניין?"
חבר הוועד המרכזי של פת"ח, עבאס זכי: "נתניהו הלך ועורר מהומות, כמו שצייר פצצה גרעינית [ואמר] שזה מה שאיראן רוצה. הוא נכשל בנושא האיראני, וניסה לשפר את מצבו בנושא הפלסטיני... לישראלים האלה אין אמונה, ואין עקרונות. הם מכשיר מתקדם של רוע. הם אומרים: השואה וכולי, טוב, למה הם עושים לנו ככה? לכן, לדעתי, אללה עתיד לאסוף אותם, כדי שנהרוג אותם. אני מבשר לרוצח על מותו."
לחת לצפייה בסרטון
לחץ כאן לדיווח

אורחת בטלוויזיה פלסטינית: המדינה שלנו צריכה להיות מהים ועד הנהר
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 28/12/2012
תכנית הבוקר: "בוקר טוב ירושלים" (צבאח אל-ח'יר יא קדס) אירחה את ההורים של שלושה בנים היושבים בבתי כלא בישראל.

[המנחָה]: "את אומרת שזו השנה השמינית שבה את לא מדליקה את עץ חג המולד בבית."

[האם]: "נכון".

[המנחָה]: "הכיבוש מנע ממך אפילו להדליק את העץ? הם גנבו את האורות."

[האם]: "העץ הוא לפיד של תקווה. כל עוד אני לוקחת את לפיד התקווה מאסירים שלנו, אני לא צריכה את העץ. הם העץ, הם המולד, הם האהבה, הם השלום- האסירים. שאללה יהיה עימם, ויחזק אותם, ויעזור להם לנצח [ינצרהם עלא] נגד הנאצים."

המנחָה: "שאללה יעזור לך. [פונה למנחה השני, ואומרת:] שנבקש מהם לאחל לבניהם איחול אחרון?"

המנחֵה: "כמובן, איחול אחרון לבניכם ולכל האסירים לפני שנסיים."

האם: "אני מאחלת לכל האסירים והאסירות שחרור, ושחרור של מדינתנו הגדולה. אנו מקוים שמדינתנו תהיה מהים ועד הנהר, ולא מדינה בגבולות 67'. לא, לא נסתפק בזה לעולם, מפני שהמדינה שלנו צריכה להיות מהים ועד הנהר. זהו ענין של מהפיכה, את יודעת..."

[המנחָה]: "עם אמהות כמוך, אם ראא'ד, ואבות [מצביעה לעבר האב]- בטוח נגיע לחלום הזה".

כתבה בעיתון הרש"פ מביעה תקווה לעולם ללא ישראל
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 30/09/2012
     "מטוסים נוחתים מרחוק בשדה התעופה בן-גוריון ונושאים מתנחלים חדשים (כלומר, עולים חדשים). מתי יעוף ה'בן-גוריון' מלוד לבלי שוב?"

ישראלים מארצות ערב צריכים לשוב למדינותיהם בדיוק כמו שכל הפלסטינים צריכים לשוב "פלסטין"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 24/09/2012
כותרת: "הפליטים הערבים היהודים! שובו אל ארצות מולדתכם"
     "הלוואי שהאו"ם יחליט שכל פליט ישוב למולדתו המקורית, ואז הפלסטיני הפליט, ששמו עודנו "הפלסטיני", [ישוב] לפלסטין, והאזרח העיראקי או המרוקאי היהודי לדוגמה יחזור גם כן לעיראק ולמרוקו. באשר לפיצויים, הערבים לעולם לא יהיו פרה חולבת, כמו שישראל עשתה מגרמניה."