הספורט כשחקן בטרור

טורניר כדורגל בבית ספר של הרש"פ נקרא על שם מחבלים שדקרו
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 24/11/2015

כותרת: "ננעלה אליפות הכדורגל על שם השהידים [פארוק ובאסל] סדק"
"במגרש של בית הספר אלראשדין ננעלה האליפות על שם השהידים באסל ופארוק סדר...באליפות השתתפו עשר קבוצות [על שם]: באסל סדר, אימן אלמחתסב, חמאדה אלג'עברי, ג'עפר עוצ', אסלאם עבידו, אבראהים אסכאפי, פארוק סדר, חמזה אבו רמוז, טארק אלנתשה ועלאא' אלנתשה... אליפות זו נועדה להנציח את זכר כל השהידים של העם הפלסטיני, ובפרט השהידים בהתקוממות העממית הנוכחית."

פארוק סדר - ניסה לבצע פיגוע דקירה בבית הדסה שבחברון ב-29/10/2015, וחוסל.

באסל סדר - ניסה לבצע פיגוע דקירה בשער שכם ב-14/10/2015 וחוסל

אבראהים אסכאפי - ביצע ב-04/11/2015 פיגוע דריסה בצומת חלחול שליד חברון. בפיגוע נפצע באורח אנוש לוחם מג"ב, בנימין יעקובוביץ', שנפטר מפצעיו כעבור כמה ימים. המחבל חוסל בזירת האירוע על ידי לוחמי מג"ב.

טארק אלנתשה - דקר חייל בחברון ב-17/10/2015 ופצע אותו באורח קל. נורה ונפצע אנושות, בהמשך מת מפצעיו.

חמאדה אלג'עברי - דקר שוטר שביצע בו בידוק בטחוני בשער המערבי של קריית ארבע ופצע אותו קל. שוטר נוסף שנכח במקום ירה בו למוות.

אסלאם עבידו - ניסה לבצע ב-28/10/2015 פיגוע דקירה בחברון, חוסל במקום.

ג'עפר עוצ' - אסיר ששוחרר מהכלא בעקבות מחלה סופנית, ומת באפריל 2015, כמה חודשים לאחר שחרורו.


עיתון הרש"פ: טורניר כדורגל על שמו של מחבל בן 13 שדקר ופצע קשה ילד ישראלי בן 13
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 23/11/2015

כותרת: "קבוצת בית הספר אלח'טיב זכתה באליפות הכדורגל [על שם] האסיר מנאצרה"
"קבוצה של בית הספר אלח'טיב זכתה באליפות הכדורגל [על שם] אחמד מנאצרה, שנערכה שלשום במגרשי בית הספר דאר אלמערפה באלבירה, בהשתתפותם של בתי ספר רבים ממחוז רמאללה ואלבירה."

פיגוע דקירת הנערים בפסגת זאב - ב-12/10/2015, שני מחבלים פלסטינים, חסן מנאסרה, בן 15, ואחמד מנאסרה, בן 13, דקרו ופצעו את יוסף בן שלום, בן 21, בשכונת פסגת זאב בירושלים. באירוע נדקר מספר פעמים נער בן 13 שרכב על אופניו (שמו לא נמסר לפרסום בעת הכתיבה). חסן מנאסרה נורה למוות בזמן שנמלט מהמקום, ואחמד מנאסרה נורה בידי שוטר ואושפז בבית חולים. שני קורבנות פיגוע הדקירה נפצעו באורח קשה. המחבלים, שהיו בני דודים, הגיעו מהשכונה הערבית הסמוכה בית חנינא.


עיתון הרש"פ: "מתוך נאמנות לדמם של השהידים" מועדון הכדורגל קרא לאקדמיית השוערים על שמו של מחבל שדקר
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 20/11/2015

כותרת: "מועדון 'הוותיק'  קרא לאקדמיית השוערים על שמו של השהיד באסל סדר"
"מתוך נאמנות לדמם של השהידים הכבירים, ומתוך אהבה לבני המועדון הנאמנים, שמתו מות שהידים ונעצרו במהלך התקופה האחרונה בהגנה על ירושלים והמקומות הקדושים, מועדון 'שבאב אלח'ליל' לקח על עצמו לקרוא לאקדמיית [השוערים] על שם השהיד באסל סדר, מי ייתן ואללה ירחם עליו, שהיה אחד מהאוהדים האדוקים ביותר של המועדון."

באסל סדר- ניסה לדקור שוטרי מג"ב סמוך לשער שכם ב-14/10/2015 וחוסל על ידם.
 


עיתון הרש"פ מדווח על טורניר טניס על שמו של מחבל שדקר חייל ישראלי
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 17/11/2015

כותרת: "עג'אק זכה באליפות השהיד עמר אלפקיה"
"השחקן תופיק זהיר עג'אק, סטודנט באוניברסיטת בירזית, זכה באליפות הטניס [על שם] השהיד עמר אלפקיה, לאחר שניצח בגמר את עטאללה דרויש בשתי מערכות ללא מענה 0-6 ו-1-6. זהו ניצחונו השני ברציפות של עג'אק, שכן הוא זכה לאחרונה באליפות הטניס של האוניברסיטאות הפלסטיניות. האליפות [הנוכחית] התקיימה במגרשי אוניברסיטת בירזית במשך שבועיים שלמים, תחת השם "אליפות הטניס [על שם] השהיד עמר פקיה", ובהשתתפותם של 18 שחקנים. האליפות התקיימה בחסותה וארגונה של מועצת התלמידים שיוצגה על ידי ועדת הספורט."


הערה: עמר אלפקיה- ניסה לדקור שוטר מג"ב במחסום קלנדיה ב-17/10/2015 ונורה למוות.


 


טורניר כדורגל ברש"פ על שמו של מחבל שרצח 2 ישראלים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 02/11/2015

כותרת: "מועדון בלעא זוכה בגביע השהיד חלבי בכדורגל"
"מרכז הנוער על שם השהיד יאסר ערפאת (אלעטארה – ג'נין) הצליח לארגן את טורניר הכדורגל הראשון על שם השהיד מוהנד חלבי, שהתקיים במגרשים שלו. למשחק הגמר עלו מרכז הנוער על שם השהיד יאסר ערפאת וקבוצת בלעא, שזכתה בתואר בצדק."

מוהנד חלבי- חבר בג'האד האסלאמי. רצח ב-03/10/2015 בדקירות סכין בעיר העתיקה את הרב נחמיה לביא ואת החייל אהרון בנט. אשתו של בנט נפצעה קשה, ובנם התינוק נפצע באורח קל.
המחבל חוסל על ידי שוטרים שהיו במקום.
 


 


קבוצות ספורט פלסטיניות נקראות על שם מחבלים האחראים לרצח של מעל 150 בני אדם
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 23/06/2015
כותרת: "המשך אליפות רמדאן לכדורגל של מועדון אבו דיס"
"מועדון צעירי אבו דיס והוועדה המארגנת ערכו את אליפות רמדאן השישית של אבו דיס, המתקיימת במגרש הדשא של מועדון אבו דיס החל מחודש רמדאן, מיד לאחר תפילת הלילה. באליפות של השנה משתתפות קבוצות ספורט מאבו דיס, אל-עיזריה, א-סואחרה א-שרקיה, ג'בל מוכבר, שכונת שייח' סעד וירושלים...
השנה השתתפו כרגיל 32 קבוצות, הנושאות שמות של שהידים, עצירים, כפרים מגורשים ואזורים פלסטיניים. הקבוצות המשתתפות חולקו לשמונה 'בתים', כך שכל בית כלל ארבע קבוצות. ההגרלה וחלוקת הקבוצות הייתה כדלקמן:
...
הבית השני: קבוצת עאלם אל-תכייף ("עולם המיזוג" - שם חברה), קבוצת השהיד אבו ג'יהאד, קבוצת האסיר ח'דר עדנאן [עציר מנהלי], קבוצת באב חטה [אחד משערי מסגד אלאקצא].
...
הבית החמישי: קבוצת השיבה, קבוצת השהיד ח'אלד נזאל, קבוצת פרשי הלילה [חוליה של גדודי אלאקצא], קבוצת השהיד אבו עלי מוסטפא.
...
הבית השביעי: קבוצת הקסטל, קבוצת אשקלון, קבוצת השהיד אבו עמאר, קבוצת מועתז חיג'אזי."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

הערות: אבו ג'יהאד (ח'ליל אל-וזיר) - היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת. עמד בראש הזרוע הצבאית של אש"ף, ותכנן פיגועי טרור רבים שבוצעו על ידי אנשי פת"ח. בפיגועים האלו, שבהם נרצחו 125 ישראלים, נכלל פיגוע הטרור הרצחני ביותר בתולדות מדינת ישראל - חטיפת "אוטובוס הדמים" ב-1978, שבמהלכה נרצחו 37 ישראלים, מתוכם 12 ילדים.
 
ח'אלד נזאל - מזכיר הוועד המרכזי של ארגון החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין (חז"ד), ומפקד הזרוע הצבאית של ארגון זה. היה אחראי לפיגועי הטרור במעלות ובבית שאן ב- 1974, ולפיגוע בירושלים ב- 1984.
 
אבו עלי מוסטפא - היה מזכ"ל ארגון "החזית העממית לשחרור פלסטין," ארגון שתכנן וביצע פעולות טרור רבות נגד תושבי ישראל מאז הקמתו בשנת 1967, ובמהלך האינתיפאדה השנייה - מסע הטרור הפלסטיני בשנים 2000 - 2005.
 
מועתז חיג'אזי - איש ארגון הג'יהאד האסלאמי ואסיר משוחרר, שב-29/10/2014 ניסה להתנקש בחיי הרב יה

תחרות סיף על שמו של רב המחבלים אבו ג'יהאד נערכה תחת חסותו של ג'יבריל רג'וב
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 20/04/2015
כותרת: "התאחדות הסיף עורכת אליפות [על שם] אבו ג'יהאד ביריחו"
"התאחדות הסיף אישרה עריכת אליפות סיף [על שם] השהיד אבו ג'יהאד ב[מתחם] 'מדינת אלאמל' ביריחו ביום שישי [24/04/2015] בתשע בבוקר, תחת נחסות של ג'יבריל רג'וב, [סגן מזכיר הוועד המרכזי של פת"ח ו-] נשיא הוועד האולימפי."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

נפתח פסטיבל של האקדמיה הפלסטינית לאומנויות לחימה על שמו של רב המחבלים אבו ג'יהאד
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 17/04/2015

כותרת: "האקדמיה הפלסטינית לאומנויות לחימה פתחה את פסטיבל נסיך השהידים השלישי"
"ראש מועצת המנהלים של האקדמיה הפלסטינית לאומנויות לחימה, ג'האד עויצ'ה, הודיע כי מועצת המנהלים והמועדונים המקובצים תחת דגלה מוכנים לפתיחתו של פסטיבל נסיך השהידים "אבו ג'האד" השלישי, מזו השנה השלישית ברציפות, המתקיים ביום השנה ה-27 למות השהידים של ח'ליל אלוזיר "אבו ג'האד". אליפות זו תיערך במחוזות ירושלים, חברון, רמאללה וטול כרם, תחת חסותו הנדיבה של הוועדה הלאומית למאבק בנורמליזציה."

 


התאחדות הפלסטינית לכדורגל השגיחה על טורניר כדורגל לנוער ע"ש אבו ג`יהאד
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 14/04/2015
כותרת: "מועדון אנצאר אל-קדס מתכונן לקיום האליפות ה-21 על שם אבו ג'האד בכדורגל"
      "כהרגלו מאז שנת 1995, מועדון אנצאר אל-קדס מארגן את אליפות הכדורגל על שם נסיך השהידים, ח'ליל אלוזיר אבו ג'האד. במועדון החלו ההכנות לאליפות ה-21 וחלוקת ההזמנות לכל המועדונים הירושלמיים. האליפות תתקיים ביום שישי ה-24/04/2015 במגרשי ברג' אל-לקלק שבעיר העתיקה, בשיטת הקט-רגל, [והיא מיועדת] לשחקנים ילידי 1996 ומעלה.(קרי, בני 19 ומטה)... האליפות תיערך בפיקוח סניף המרכז בהתאחדות [הפלסטינית] לכדורגל."



תנועת הפת"ח ארגנה טורניר טניס שולחן על שם הטרוריסט אבו ג'יהאד
מקור: אל-איאם, 13/04/2015

כותרת: "סניף ירושלים ארגן את טורניר הסניפים הארגוניים לטניס שולחן"
"סניף תנועת פת"ח בירושלים ערך אתמול את טורניר הסניפים הארגוניים הראשון לטניס שולחן, שנשא את השם 'טורניר השהיד אבו ג'יהאד', במחנה הפליטים קלנדיה, צפונית לירושלים. בטורניר נכחו חברי סניף ירושלים ורבים מאנשי התנועה וממזכירי הסניפים הארגוניים, לצד תנועת ה'שביבה'. חבר סניף ירושלים ונציב הגיוס והארגון עבד אבו סביח ציין כי טורניר זה נועד לכל הסניפים הארגוניים במחוז ירושלים, ומטרתו לחזק את הקשר בין הצוותים הארגוניים בתנועה, זאת בנוסף ליצירת אווירה של אהבה ואחווה בין הצעירים והפצת רוח אחדות ביניהם. הוא הוסיף: 'טורניר זה נשא את שמו של השהיד אבו ג'יהאד משום שהוא חל במקביל ליום השנה למות השהידים של המפקד חליל אל-וזיר.'"
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

הערה: אבו ג'יהאד (ח'ליל אל-וזיר) היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. בשנות ה-70 עמד מאחורי מספר פיגועי טרור, ביניהם הפיגוע הקטלני ביותר בתולדות ישראל, חטיפת "אוטובוס הדמים" בכביש החוף בשנת 1978, במהלכה נרצחו 37 ישראלים.

פת"ח והרש"פ ארגנו טורניר טניס שולחן לכבוד מחבלים שרצחו 6 ישראלים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 06/04/2015

כותרת: "רשות האסירים ארגנה אליפות טניס שולחן לכבוד האסירים [שנדונו] למאסרי עולם"
"הרשות לענייני אסירים ומשוחררים, בשותפות עם תנועת פת"ח בכפר בית פג'אר וההתאחדות לטניס שולחן, ארגנו אליפות לכבוד האסירים שנדונו למאסרי עולם בכפר. באליפות השתתפו 32 ספורטאים ממחוזות המולדת השונים. פעילות סולידריות זו באה במסגרת שורת אירועי יום האסיר הפלסטיני, והדוברים מטעם רשות האסירים ותנועת פת"ח, מנקד' אבו עטואן מטעם הרשות וג'ואד ת'ואבתה מטעם תנועת פת"ח, הדגישו כי יש לתמוך באסירים וכי עליהם להיות נוכחים בכל היבטי החיים של העם הפלסטיני. בסוף האליפות, נערכה הוקרה של האסירים חמזה עמר ואמג'ד טקאטקה, שכל אחד מהם נדון לשישה מאסרי עולם, וכמאל בלו, שנדון למאסר עולם. כמו כן, חולקו פרסים לזוכים באליפות."

הערה: חמזה עמר שמארח'ה -  נדון לשישה מאסרי עולם. נעצר בשל חשד למעורבותו בפיגוע ההתאבדות בשוק מחנה יהודה, שאותו ביצעה המחבלת ענדליב טקאטקה ב-12/4/2002. בפיגוע נרצחו שישה בני אדם.

אמג'ד טקאטקה -  נדון לשישה מאסרי עולם ועוד 20 שנה. נעצר בשל חשד למעורבותו בפיגוע ההתאבדות בשוק מחנה יהודה, שאותו ביצעה המחבלת ענדליב טקאטקה ב-12/4/2002. בפיגוע נרצחו שישה בני אדם.

כמאל בלו - נעצר בשנת 2004 ונידון למאסר עולם.


טורניר ספורט בחסות הרשות הפלסטינית עם קבוצות על שמם של מחבלים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 28/04/2014
"בחסות מושלת מחוז רמאללה ואל-בירה, לילא ר'נאם, הסתיימה שלשום האליפות הפנימית בקטרגל על שם השהידים של מחנה הפליטים אל-ג'לזון. [את האליפות] ערך ארגון "טאקאת שבאביה" במחנה הפליטים זו השנה השנייה ברציפות...
באליפות השתתפו תשע קבוצות ממחנה הפליטים ומחוצה לו... לסיבוב השני עלו קבוצת השהידים של מחנה הפליטים, קבוצת השהיד אבו איאד, קבוצת השהיד אבו ג'האד וקבוצת השהיד יאסר ערפאת.”

אבו איאד (צלאח ח'לף) - אחד ממייסדי פת"ח וראש ארגון הטרור ספטמבר השחור. מבין הפיגועים שתכנן היה טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן ב-1972, בו נרצחו 11 ספורטאים ישראלים.

אבו ג'יהאד (ח'ליל אל-וזיר)
– היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. בשנות ה-70 עמד מאחורי מספר פיגועי טרור, בהם נהרגו 125 ישראלים. מבין הפיגועים שתכנן היה הפיגוע הקטלני ביותר בתולדות ישראל, חטיפת "אוטובוס הדמים" בכביש החוף בשנת 1978, במהלכה נרצחו 37 ישראלים ביניהם 12 ילדים.

פת"ח מארגנת תחרות על שמו של מחבל האחראי למותם של 125
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 17/04/2014
     "הוועדה המארגנת של אליפות פלסטין השנייה הודיעה על לוח הזמנים של האליפות שמארגנת ההתאחדות הפלסטינית לספורט מכוניות, אופנועים ואופניים, תחת חסותו של גי'בריל רג'וב [סגן מזכיר הוועד המרכזי של פת"ח ויו"ר המועצה העליונה לנוער וספורט] ובסיוע מפקדת הבטכ"ל, ושתישא את השם 'סיור השהיד ח'ליל אל-וזיר."

אבו ג'יהאד (ח'ליל אל-וזיר) – היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. בשנות ה-70 עמד מאחורי מספר פיגועי טרור, בהם נהרגו 125 ישראלים. מבין הפיגועים שתכנן היה הפיגוע הקטלני ביותר בתולדות ישראל, חטיפת "אוטובוס הדמים" בכביש החוף בשנת 1978, במהלכה נרצחו 37 ישראלים ביניהם 12 ילדים.

טורניר כדורגל במזרח ירושלים על שם "נסיך השהידים, ח'ליל אל-וזיר אבו ג'יהאד"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 23/04/2013
כותרת: "הגרלת טורניר הכדורגל ה-19 לנוער על שם נסיך השהידים אבו ג'יהאד"
     "ביום ראשון התקיימה במשרדי מועדון אל-אנסאר הירושלמי הגרלת [בתי] טורניר הכדורגל ה-19 על שם נסיך השהידים, ח'ליל אל-וזיר אבו ג'יהאד, לנערים ילידי 1996.
את הטורניר מארגן מועדון אנסאר אל-קודס, בחסות תכנית הפיתוח של האו"ם [UNDP] ובמימון [מילולית: מענק] הבנק האסלאמי לפיתוח."

הערה: אבו ג'יהאד – (ח'ליל אל-וזיר) היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. בשנות ה-70 עמד מאחורי מספר פיגועי טרור, ביניהם הפיגוע הקטלני ביותר בתולדות ישראל, חטיפת "אוטובוס הדמים" בכביש החוף בשנת 1978, במהלכה נרצחו 37 ישראלים ביניהם 12 ילדים.

טורניר כדורגל של פת"ח על שם שלושה מחבלים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 19/08/2012
      "בנוכחות משפחת השהיד היית'ם אל-נענע, סניף שכם של תנועת פת"ח, נותנת החסות לאליפות... ונציג של מנגנון הביטחון המסכל... נפגשו הקבוצות בגמר אליפות רמדאן השלישית בכדורגל לנערים, על-שם השהידים ראא'ד אל-סורכג'י, ענאן סובח, ע'סאן אבו שרח' והית'ם אל-נענע...
נערך טקס סיום... שהתחיל בדקת דומיה ובקריאת סורת אל-פאתחה [מהקוראן] לעילוי נשמת שהידינו הגיבורים."

הערה: מחבלים אלו רצחו את הרב מאיר חי, בן 45 ואב לשבעה, בפיגוע ירי בשנת 2009.

עיתון הרש"פ: פסטיבל תערך במרכז ספורט על שם המחבל סאלח ח`לף
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 07/07/2012
     "שלשום בערב נפתחו אירועי תערוכת ופסטיבל מחוז טובאס והבקעה הצפונית הראשון תחת הסיסמא 'שברנו את האזיקים, הבית ייבנה', בחסות הנשיא מחמוד עבאס, וזאת במרכז השהיד סאלח ח'לף [בכפר] אל-פארעה, בהשתתפות רשמית ואזרחית מכלל מחוזות המולדת ופלסטיני הפנים (ערביי ישראל)."

עיתון הרש"פ: טורניר ספורט נקרא על שמו של המחבל ראאד נאזל
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 28/04/2012
כותרת: "החזית העממית חתמה את אליפות השהיד ראא'ד נזאל בקלקיליה."

הערה: ראאד מוסא איברהים נזאל – לשעבר ראש החזית העממית בקלקיליה. היה אחראי לתכנון והוצאה לפועל של מספר פעולות טרור, בינהם פיגוע ההתאבדות בקרני שומרון, בחודש פברואר 2002, בו נהרגו שלושה בני נוער ונפצעו למעלה מ-30. נהרג במהלך חילופי אש עם כוחות צה"ל בעיר קלקיליה בחודש אפריל 2002.

טורניר על שמו של "נסיך השהידים" – המחבל אבו ג'יהאד
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 22/04/2012
     "בחסות קרן ההשקעות הפלסטינית – הגרלת אליפות נסיך השהידים אבו ג'האד תיערך היום במועדון "אל-אנצאר"

הערה: אבו ג'יהאד (ח'ליל אל-וזיר) היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. בשנות ה-70 עמד מאחורי מספר פיגועי טרור, ביניהם הפיגוע הקטלני ביותר בתולדות ישראל, חטיפת "אוטובוס הדמים" בכביש החוף בשנת 1978, במהלכה נרצחו 37 ישראלים ביניהם 12 ילדים.

אליפות על שם "נסיך השהידים", אבו ג`האד
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 22/04/2012
"בחסות קרן ההשקעות הפלסטינית – הגרלת אליפות נסיך השהידים אבו ג'האד תיערך היום במועדון 'אל-אנצאר'".

טורניר ספורט על שמו של אבו ג'יהאד בו נכחו בכירי פת"ח
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 22/04/2012
כותרת: "התאחדות האגרוף חותמת את טורניר השהיד אבו ג''האד בהצלחה גדולה"
     "בהצלחה מסחררת ובארגון מצוין, הסתיימו באולם של אוניברסיטת אל-אסתקלאל ביריחו (האקדמיה הפלסטינית למדעי הביטחון) אירועי טורניר הדירוג השלישי לגברים ונערים, 'טורניר השהיד אבו ג'יהאד,' שאותה ארגנה ההתאחדות הפלסטינית לאגרוף...
באליפות נכחו יו"ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת אל-אסתקלאל, תופיק אל-טיראוי... ויוסף לאפי, נציגו של יו"ר הוועד האולימפי, ג'יבריל רג'וב."

הערה: אבו ג'יהאד – (ח'ליל אל-וזיר) היה ממייסדי פת"ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש"ף. בשנות ה-70 עמד מאחורי מספר פיגועי טרור, ביניהם הפיגוע הקטלני ביותר בתולדות ישראל, חטיפת "אוטובוס הדמים" בכביש החוף בשנת 1978, במהלכה נרצחו 37 ישראלים ביניהם 12 ילדים.