עלילות
מאז הקמתה, נוקטת הרשות הפלסטינית במדיניות של החדרת שנאת יהודים ושנאת ישראל בקרב החברה הפלסטינית. תוך שימוש בכלי התקשורת, מערכת החינוך והמוסדות התרבותיים שבשליטתה, מקדמת הרשות הפלסטינית שנאה דתית, דברי שטנה, עלילות קונספירציה וכדומה. אלו נועדו להציג את הישראלים והיהודים כמי שמהווים איום על הפלסטינים, על הערבים ועל האנושות כולה.

מסע תעמולה זה נחל הצלחה כה גדולה בהחדרת הרעיונות, עד כי מרבית הפלסטינים רואים ברצח, מלחמה ואפילו בפיגועי התאבדות נגד יעדים ישראליים, כהגנה עצמית וכהגשמת רצון 'אללה.'

לאורך ההיסטוריה, נעשה שימוש נרחב בהאשמות כוזבות ובעלילות בכדי להסית לשנאה, אלימות ולרצח המונים. העלילות הקונספירטיביות הרבות כנגד מדינת ישראל, הישראלים והיהודים, הינם חלק בלתי נפרד ממדיניות טיפוח השנאה הנמשכת ברשות הפלסטינית. אנשי הרש"פ מאשימים את ישראל בהדבקת פלסטינים באיידס, בהפצת נגע הסמים, בתכנון וביצוע מזימת רצח ערפאת, ועוד. מטרת הרש"פ הייתה להחדיר את השנאה עד כדי כך שלחימה ואף רצח יהודים וישראלים יתויג כמעשה גבורה וכהגנה עצמית.
עלילה: ישראל שואפת להרוס את מסגד אל-אקצא
לאורך השנים, ליבו פת"ח וחמאס כאחד, רגשות של שנאה דתית, על ידי הפצת עלילה כי ישראל שואפת להשמיד את מסגד אל-אקצא. נוכח העובדה שקרוב ל-100% מהפלסטינים ברשות מגדירים עצמם כמוסלמים מאמינים, הטענות האלה הן נפיצות במיוחד, והן מלוות לרוב בקריאה "להגן על אל-אקצא" מפני היהודים.

העלילה בדבר המזימה להשמדת אל-אקצא, כוללת שקרים ובדיות רבות: ישראל עמדה מאחורי הצתת המסגד בשנת 1969; ישראל חופרת בימים אלו תחת יסודות המסגד במטרה לגרום לקריסתו; ישראל מתכננת "להחליף" את מסגד אל-אקצא בבית מקדש חדש; ישראל נערכת להפגיז את המסגד במתקפת טילים, ועוד. העלילה הזו מקבלת פרסום ניכר לפחות מאז 1998.

סרטון אנימציה זה לקוח מערוץ הטלוויזיה של חמאס. הוא מתאר יהודים שטניים החופרים מתחת ליסודות המסגד, במטרה למוטט אותו.

להלן דוגמאות נוספות לעלילה בדבר אל-אקצא: