עלילות
מאז הקמתה, נוקטת הרשות הפלסטינית במדיניות של החדרת שנאת יהודים ושנאת ישראל בקרב החברה הפלסטינית. תוך שימוש בכלי התקשורת, מערכת החינוך והמוסדות התרבותיים שבשליטתה, מקדמת הרשות הפלסטינית שנאה דתית, דברי שטנה, עלילות קונספירציה וכדומה. אלו נועדו להציג את הישראלים והיהודים כמי שמהווים איום על הפלסטינים, על הערבים ועל האנושות כולה.

מסע תעמולה זה נחל הצלחה כה גדולה בהחדרת הרעיונות, עד כי מרבית הפלסטינים רואים ברצח, מלחמה ואפילו בפיגועי התאבדות נגד יעדים ישראליים, כהגנה עצמית וכהגשמת רצון 'אללה.'

לאורך ההיסטוריה, נעשה שימוש נרחב בהאשמות כוזבות ובעלילות בכדי להסית לשנאה, אלימות ולרצח המונים. העלילות הקונספירטיביות הרבות כנגד מדינת ישראל, הישראלים והיהודים, הינם חלק בלתי נפרד ממדיניות טיפוח השנאה הנמשכת ברשות הפלסטינית. אנשי הרש"פ מאשימים את ישראל בהדבקת פלסטינים באיידס, בהפצת נגע הסמים, בתכנון וביצוע מזימת רצח ערפאת, ועוד. מטרת הרש"פ הייתה להחדיר את השנאה עד כדי כך שלחימה ואף רצח יהודים וישראלים יתויג כמעשה גבורה וכהגנה עצמית.
עלילות, סילוף וזילות השואה
הכחשת השואה, סילופה ועיוות המשמעות שלה, הם מרכיבים חשובים באידיאולוגיה הפלסטינית. תכנית לילדים בטלוויזיה הפלסטינית שידרה ב-2004 הצגה, שלימדה כי ישראל שרפה את הפלסטינים בתנורים, ובתערוכה בעזה, הציבו ילדים בובות בתוך דגם של תנור שעליו מגן דוד וצלב קרס.

היסטוריון פלסטיני בכיר אמר בשידורי הטלוויזיה הפלסטינית כי :"לא היה דכאו, ולא אושוויץ; אלה היו אתרי חיטוי."
תכנית תעודה בטלוויזיית חמאס הבהירה כי המנהיגים היהודים הם אלה שתכננו את השואה, בכדי לחסל את היהודים "הנכים והמוגבלים."

תשבץ בעיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית הגדיר את "יד ושם" כ"מרכז להנצחת השואה והשקר." עיתון זה פרסם בנוסף גם מאמרים רבים המכחישים את השואה, שזכתה בו אף לכינוי "תרנגולת המטילה ביצי זהב."

ספרי לימוד בהוצאת משרד החינוך הפלסטיני מלמדים את ההיסטוריה של מלחמת העולם השנייה בפירוט רב, להוציא נושא השואה, הזוכה להתעלמות מוחלטת. אחד מספרי הלימוד להיסטוריה מלמד את הילדים כי הנאציזם היה אידיאולוגיה גזענית ושפושעי המלחמה הנאצים הועמדו למשפט, אך אינו מציין מהם הפשעים של אלה שהועמדו לדין, ולא את העובדה כי האידיאולוגיה הגזענית הזו כוונה נגד היהודים.

החינוך הפלסטיני מעלים את השואה מעל דפי ההיסטוריה, ועושה שימוש לרעה במושג "שואה" לצרכי השקרים והעלילות של הרשות נגד ישראל.

הסרטון המוצג כאן הוא מתוך תכנית ילדים בטלוויזיה הפלסטינית, המלמדת כי ישראל שרפה בתנורים את הפלסטינים:
 
"הם [ישראל] אלה שעשו את השואה, הסכין שלהם חותכת לאורך ולרוחב בשרנו...
הם פתחו את התנורים, כדי לשרוף בהם בני אדם.
הם הרסו את הכפרים, ושרפו את הערים.
וכשתנור אחד הפסיק לפעול, הם הדליקו מאה אחרים.
ידיהם מגואלות בדם ילדינו."
[הטלוויזיה הפלסטינית, 25/03/2004]



 
צפו בדוגמאות נוספות לסילוף השואה, עיוותה והכחשתה על ידי הרשות הפלסטינית: