קשרים עם אוייבי המערב
עבאס מברך את נשיא איראן לרגל יום השנה למהפיכה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 14/02/2016

כותרת: "הנשיא מברך את עמיתו האיראני לרגל החג הלאומי"
"הנשיא מחמוד עבאס ברך את נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן, חסן רוחאני, לרגל ציון החג הלאומי [יום השנה למהפכה האסלאמית, שחל ב-11 בפברואר] בארצו.
הנשיא אמר במברקו: 'לעונג הוא לנו לשלוח לך, ודרכך לממשלת איראן ולעם האיראני, בשם מדינת פלסטין, בשם העם הפלסטיני ובשמי, את הברכות הכנות ביותר לרגל החג הלאומי שלכם. אנו מאחלים לך, לעמך ולארצך יציבות ושגשוג תמידיים.'"
 


שגריר אש"ף הגיש בשם עבאס זר פרחים לנשיא צפון קוריאה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 17/04/2012
כותרת: "זר פרחים בשם הנשיא לכבוד יום לידתו המאה של מייסד קוריאה הצפונית"
     "שגריר מדינת פלסטין בקוריאה הצפונית, נימר איסמאעיל, הגיש זר פרחים בשם הנשיא מחמוד עבאס לנשיא קים ג'ונג און. את הזר קיבל סגן שר החוץ, לכבוד יום הולדתו המאה של מייסד המדינה, קים איל סונג.
בהודעה שפרסמה השגרירות אתמול, נאמר כי און, שקיבל את הזר בבניין משרד [החוץ], הודה לנשיא, ואמר כי היוזמה הזו מהווה השראה גדולה לעם הקוריאני, וכי היא מעידה על עומקם של קשרי הידידות בין שני העמים."

עבאס שולח משלחת מטעמו לביירות לרגל מותו של המנהיג הרוחני של חזבאללה
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 11/07/2010

     דברי קריין החדשות בטלוויזיה הפלסטינית: "חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח, עזאם אל-אחמד, כשליחו של הנשיא מחמוד עבאס בראש משלחת של אש"ף, הגיש בביירות ניחומים בשם ההנהגה והעם הפלסטיני על מותו של איש הדת המנוח מחמד חסין פצ'לאללה."

[הערה: פצ'לאללה נמצא ברשימת המבוקשים של ארה"ב. אחד ממעשיו האחרונים הוא פרסום פתווה (פסיקת הלכה אסלאמית) הקוראת לביצוע פיגועי התאבדות נגד חיילים אמריקאים ונגד ישראל. בנוסף, לפי דיווח "אל-ג'זירה": "הסי.איי.איי (סוכנות הביון האמריקאית) מטיל על פצ'לאללה את האחריות לפיגוע שהשמיד את מגורי הנחתים ליד נמל התעופה של ביירות בשנת 1983, במהלכו נרצחו מאות חיילים אמריקאים]


עבאס שולח תנחומים למשפחתו של המנהיג הרוחני של חזבאללה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 05/07/2010
      "הנשיא מחמוד עבאס שלח אמש מברק תנחומים לנשיא רפובליקת לבנון, העימאד [דרגה] מישל סלימאן, ולמשפחת פצ'לאללה, בשל מותו של חכם הדת מוחמד חוסיין פצ'לאללה.
הנשיא כתב במברק: 'כאשר אנו מעבירים אליך, בשם עמנו ובשמי באופן אישי, את הרגשות הכנים של ההשתתפות בצער ואת התנחומים מאחיכם, אנו מבקשים מאללה, שרק לו הכוח והיכולת לכך, שיכסה את המנוח היקר שלכם ברחמיו ושתהיה מנוחתו עדן, ושימלא בסבלנות ובתנחומים את לבכם, את ממשלתכם, את עמכם שמהווה עבורנו אח ואת משפחתו [של פצ'לאללה].'"

עבאס שולח נציג לבקר את המנהיג הרוחני של חזבאללה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 04/07/2010
      "הנשיא מחמוד עבאס שלח אתמול את נציג אש"ף בלבנון, השגריר עבדאללה עבדאללה, אל בית החולים בהמן שבביירות, כדי לדרוש בשלומו של חכם הדת הגדול ומקור הסמכות ההלכתי, מחמד חסין פצ'לאללה, ואיחל לו החלמה מהירה ובריאות.
השגריר עבדאללה נפגש עם בנו של חכם הדת הגדול, עלי מחמד חסין פצ'לאללה, ועם קבוצה מחסידיו, אשר הביעו את הערכתם למחווה האצילית של הנשיא מחמוד עבאס. הם הביעו את התרגשותם הרבה, מסרו לשגריר עבדאללה את מיטב הברכות לנשיא ולעם הפלסטיני, ואיחלו לו ניצחון והצלחה."

יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מברך את נשיא איראן, אחמדי נז`אד, על בחירתו מחדש
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 14/06/2009
      "יו"ר הרשות שלח היום איגרת המברכת את הנשיא האיראני, מחמוד אחמדי נז'אד, על ניצחונו בשנית בבחירות לנשיאות איראן."

עבאס גאה ביחסי הרשות הפלסטינית עם צפון קוריאה
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 10/09/2007
העיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית מדווח דבריו של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס למנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג ייל:
     "לכבוד יום הקמת הרפובליקה, היו"ר (מחמוד עבאס) מביע במכתב את הכבוד הגדול שהוא רוכש ליחסים ההיסטוריים והאיתנים הקיימים בין פלסטין וקוריאה הדמוקרטית."