עלילות
מאז הקמתה, נוקטת הרשות הפלסטינית במדיניות של החדרת שנאת יהודים ושנאת ישראל בקרב החברה הפלסטינית. תוך שימוש בכלי התקשורת, מערכת החינוך והמוסדות התרבותיים שבשליטתה, מקדמת הרשות הפלסטינית שנאה דתית, דברי שטנה, עלילות קונספירציה וכדומה. אלו נועדו להציג את הישראלים והיהודים כמי שמהווים איום על הפלסטינים, על הערבים ועל האנושות כולה.

מסע תעמולה זה נחל הצלחה כה גדולה בהחדרת הרעיונות, עד כי מרבית הפלסטינים רואים ברצח, מלחמה ואפילו בפיגועי התאבדות נגד יעדים ישראליים, כהגנה עצמית וכהגשמת רצון 'אללה.'

לאורך ההיסטוריה, נעשה שימוש נרחב בהאשמות כוזבות ובעלילות בכדי להסית לשנאה, אלימות ולרצח המונים. העלילות הקונספירטיביות הרבות כנגד מדינת ישראל, הישראלים והיהודים, הינם חלק בלתי נפרד ממדיניות טיפוח השנאה הנמשכת ברשות הפלסטינית. אנשי הרש"פ מאשימים את ישראל בהדבקת פלסטינים באיידס, בהפצת נגע הסמים, בתכנון וביצוע מזימת רצח ערפאת, ועוד. מטרת הרש"פ הייתה להחדיר את השנאה עד כדי כך שלחימה ואף רצח יהודים וישראלים יתויג כמעשה גבורה וכהגנה עצמית.
קונספירציות נוספות
השואה היא "שקר," "היהודים קשרו קשר עם היטלר בכדי ליצור שער לפלסטין" לדברי פרשן מדיני פלסטיני
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 10/04/2018

הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, תוכנית "בְּקֶרֶב"

האני אבו זיד, פרשן מדיני: "הם בכו על השואה השקרית בימי היטלר והיא לא הייתה בכאלה מספרים גדולים. אני רוצה לציין -"
המנחה: "זה שקר שהפיצו אותו בעולם."
האני אבו זיד: "אכן, זה היה שקר והרבה מהישראלים או מהיהודים קשרו קשר עם היטלר בכדי ליצור שער לפלסטין, למען הבאת המתנחלים. אם כן, מדיניות ההתנחלות והקולוניאליזם בדמם של בני אדם אלה.”
לחץ לצפייה בסרטון

מורה דת מוסלמי בטלוויזיה הפלסטינית: אמריקה מפיצה בכוונה סרטי פורנו בעולם הערבי
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 29/02/2016

עימאד חמתו, מרצה לפרשנות קוראן, אוניברסיטת פלסטין, עזה:
"נושא המין הוא הבעייה החמורה ביותר שהעולם סובל ממנה כיום. הוא משתקף כיום בצורה שבה המערב מכוון אותנו. לפני הפלישה לעיראק, אמר [נשיא ארה"ב לשעבר] בוש: 'אנו ניכנס לעיראק, כדי לתקן את טעותו של אלוהים, ששם נפט בחצי האי ערב. אנו נגיע לעיראק, נכניס לשם סרטי פורנו, ונלמד אותם את הציוויליזציה והתרבות האמריקאית.'"
לסרטון לחצו כאן

עיתון הרש"פ מכנה 2 מחבלים שרצחו ישראלית "שהידים"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 26/01/2016

כותרת: "שני שהידים מבית עור אלתחתא ומחנה הפליטים קלנדיא..."
"שני צעירים מתו אתמול בערב כשהידים מירי כוחות הכיבוש בטענה שביצעו פעולת דקירה בהתנחלות מערבית לרמאללה. מקורות ישראליים אמרו כי 'שני צעירים פלסטינים נכנסו למכולת בתוך ההתנחלות בין חורון, ודקרו ופצעו שתי מתנחלות, אחת אנושות והשנייה באורח בינוני, טרם נסוגו מהמכולת.' משרד הבריאות אמר בהודעה כי השהידים הם אברהים אסאמה יוסף עלאן, בן 23, מבית עור אלתחתא שמערבית לרמאללה, וחסין אבו ע'וש, בן 17, ממחנה הפליטים קלנדיא."

אבראהים עלאן וחסין אבו ע'וש ביצעו פיגוע דקירה ב-25 בינואר 2015 במכולת בבית חורון. בפיגוע נרצחה שלומית קריגמן, בת 24, ואישה נוספת בת 60 נפצעה באורח בינוני. בנוסף, המחבלים פיזרו מספר מטעני צינור שלא התפוצצו, ונורו למוות על ידי מאבטח של היישוב.


עיתון הרש"פ: ארה"ב חשודה בגרימה לפיגועי ה-11/9 במטרה ליצור אנרכיה בעולם הערבי
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 21/01/2016

כותרת: "דינמו שבעליו נסתרים"
ד"ר אסאמה אלפרא בטורו הקבוע.
"ארה"ב המציאה את רעיון האנרכיה היוצרת באזור, שהתחיל במלחמתה נגד עיראק, שממנה היא יצאה רק אחרי שווידאה כי אש העדתיות הבוערת בה תכלה את כולה, ואחריה היא השתמשה ביכולותיה הטכנולוגיות והכספיות על מנת ליצור משחק דומינו באזור. אותה ארה"ב הצליחה ללא ספק לשכנע את העולם כי הקיצונית האסלאמית היא זו שמאיימת על הביטחון והשלום העולמיים. לשם כך, היא השתמשה באירועי ה-11 בספטמבר 2001, למרות שאותו אירוע עורר תהיות רבות, המציבות את ארה"ב בתא הנאשמים, כפי שנחשף בהמשך בשורה של עובדות ודו"חות. אולם, ארה"ב הצליחה ליצור מתוך האירוע אויב מדומה שנקרא "טרור", והיא פיקחה על טיפוח הרעיון עד שהבשיל מה שמוכר היום כארגון המדינה [האסלאמית].
אין ספק כי ארה"ב עודנה מחזיקה ברבים מחוטי המשחק, ומטרתה העיקרית היא לשפוך שמן על המדורה שבוערת באזור, שברור כי היא המרוויחה הבלעדית ממנה. זאת, שכן הלחימה המשתוללת באזור מספקת את הקרקע המתאימה לשרטוטה מחדש של מפת האזור, שתשתמש בעדתיות על מנת לקבוע את גבולותיהן הגיאוגרפיים של מדינותיה, על סמך מחקרים שהוכנו מזה שנים. על ידי כך, ארה"ב תרחיק בין המדינות הערביות, ותעקור מהשורש את רעיון האחדות ביניהן. מטבע הדברים, היא לא תמצא מיתר טוב יותר מזה של הסכסוך הסוני-שיעי על מנת לפרוט עליו את מנגינת המלחמה הבאה באזור. יתר על כן, האש שבוערת באזור אף הניעה באופן חסר תקדים את גלגלי תעשיית הנשק המסורתית האמריקאית, בעוד שארה"ב אינה משלמת שום מחיר על האנרכיה שהיא יצרה באזור. זאת, שכן "הטרור" לא הגיע לחצר ביתה כפי שקרה במדינות אירופה, והיא לא נאלצה לפתוח את שעריה בפני המהגרים שנהרו למדינות אירופה."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן


גורם רשמי בפת"ח: המלחמות במזח התיכון נועדו למוטט את מדינות ערב על מנת ש"הישות הציונית" תשאר הכוח העליון באזור
מקור: סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", 21/01/2016

כותרת: "ארה"ב אינה עוד השחקנית היחידה בפוליטיקה הבינלאומית"
חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח והנציב הכללי ליחסים עם מדינות ערב וסין, עבאס זכי, נפגש ביום רביעי, עם מצטפא אלבכורי, יו"ר מפלגת האותנטיות והמודרנה המרוקאית... זכי ציין כי המלחמות, ההתנגשויות והסכסוכים העדתיים שמזעזעים מספר ממדינות ערב, תחת כינויים שונים, נועדו לקרוע את המולדת הערבית וליצור סייקס פיקו חדש, שיחלק את מה שכבר חולק, ויפרק ויפורר את העמים הערביים, ימוטט את מדינותיהם ויהרוס את כוחם הכלכלי, האנושי, המדעי והצבאי. כל זאת, על מנת שהישות הציונית תישאר הכוח הצבאי והמדעי העליון וההגמוני באזור."
 
הערה: הסכם סייקס-פיקו: הסכם מדיני סודי בין צרפת ובין בריטניה שנחתם במאי 1916 על ידי נציגי שתי הממשלות: מארק סייקס, נציג בריטי, ושארל פרנסואה ז'ורז'-פיקו, נציג צרפתי. מטרת ההסכם הייתה לקבוע את אזורי השליטה של שתי המעצמות בשטחי האימפריה העות'מאנית במזרח התיכון לאחר סיום מלחמת העולם הראשונה.


דובר פת"ח: ישראל היא "ראש ומקור הטרור והסיבה לחוסר יציבות באזור"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 17/01/2016

כותרת: "פת"ח: 'ישראל היא מילה נרדפת לגזענות והיא חותרת להגברת המתיחות'"
"דובר תנועת פת"ח אסאמה אלקואסמי... קרא לבני עמנו לעמוד איתן בפני המתקפה הברברית של חיילי הכיבוש ומתנחליו. הוא הדגיש כי חשוב למהר לסיים את הפילוג, להשיג אחדות לאומית ולזנוח את כל סיבות הסכסוך. כמו כן, הוא קרא לבני עמנו לאזור את כל היכולות והאנרגיות הלאומיות הפלסטיניות על מנת להתעמת עם הכיבוש בכל החזיתות, שכן הכיבוש הישראלי הוא ראש ומקור הטרור, והסיבה לחוסר יציבות באזור."

 


העיתון הרשמי של הרש"פ טוען שישראל הוציאה להורג את המחבל מתל אביב, ושנתניהו מבטיח להמשיך בהוצאות להורג
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 10/01/2016

כותרת: "נתניהו מאיים ומבטיח להמשיך בהוצאות להורג בשטח"
"ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, המשיך לגבות את המשטרה, את השב"כ ואת הימ"מ במשטרה הישראלית, ולעודד אותם להמשיך בהוצאות להורג בשטח שהם מבצעים בגדה המערבית, בעזה ובפנים הפלסטיני... בתגובה להוצאתו להורג של נשאת מלחם על ידי כוחות מיוחד במשטרה הישראלית שלשום, נתניהו אמר כי הוא מודה 'בשם כל אזרחי ישראל למשטרה, לשב"כ ולימ"מ על עבודתם המדויקת מסביב לשעון ועל שביצעו את המשימה שנדרשה מהם'.
בהצהרותיו, נתניהו המשיך לאיים. הוא אמר: 'כל מי שרוצח ישראלים או מסייע [לרוצחים] גורלו יהיה זהה, בתוך גבולות ישראל או מחוץ להם"'.

 הערה: דברי נתניהו כלשונם שנאמרו ב09/01/2016: "בשם כל אזרחי ישראל, אני מודה למשטרה, לשב"כ, ליחידת הימ"מ - הם עשו את עבודתם במקצועיות, בשיטתיות, יומם ולילה, התמקדו במשימה והשיגו אותה". עוד הוסיף נתניהו "יידע כל מי שבא לרצוח ישראלים, שבמוקדם או במאוחר אנחנו נגיע אליו, בתוך גבולות המדינה ומחוץ לגבולות המדינה. אף אחד אינו חסין. אנחנו נגיע למרצחים ואנחנו גם נגיע לכל מי שסייע בידיהם".
 


גורם רשמי בפת"ח מדבר על "המזימה האמריקאית":ארה"ב יצרה את המדינה האסלאמית כדי להצדיק את קיומה של מדינה יהודית
מקור: אל-משרק (עיתון עיראקי עצמאי), 10/01/2016

כותרת: "חבר ההנהגה הפלסטינית זכי ל'אל-משרק': תמצית התכנית האמריקאית באזור – מדינה דאע"שית כנגד מדינה יהודית! ישראל מתייחסת ברצינות רבה לחסן נסראללה, והפלסטינים לא השתמשו בתמיכה האיראנית"
"חבר הנהגת אש"ף עבאס זכי קישר בין הקמתה של מדינה אסלאמית תחת חסותה של דאע"ש להקמת של מדינה יהודית על אדמת פלסטין. הוא תיאר את התכנית להקים את שתי המדינות הללו כהחייאה ומימוש של ההשקפה האמריקאית בנוגע לאזור. חבר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח והנציב הכללי של היחסים עם מדינות ערב וסין אמר בראיון עם 'אל-משרק': 'המזימה האמריקאית התחילה בפגיעה בלב האומה הערבית, באמצעות הריסתן של עיראק וסוריה והחלשתה של מצרים.' הוא הבהיר: 'מדינות ערב החזקות לא זכו לתמיכה שתאפשר להם להתמודד מול ישראלית ולעצור את התפשטותה באדמה הערבית.' אבו משעל [זכי] אמר:  'דאע"ש הוא תוצר אמריקאי. לפי המזימה האמריקאית, נדרש להקים מדינה אסלאמית על מנת להצדיק את קיומה של מדינה יהודית, שבה אין לפלסטינים מקום.'"
 
לקריאת קטע ארוך יותר מהכתבה לחץ "לכתבה המלאה"


קריקטורה שמפרסמת תנועת הפת"ח: ישראל מוציאה להורג ילדים פלסטינים בתמיכתה של ארה"ב
מקור: אתר נציבות ההסברה והתרבות של פת"ח, 12/12/2015

 
תחת הכותרת "הוצאות להורג בשטח" הקריקטורה מציגה חייל ישראלי כשהוא מוציא להורג שני ילדים פלסטינים כפותים ומכוסי עיניים, בזמן שחייל אמריקאי עומד לצדו וקורא מתוך דף, וככל הנראה מכריז על ההוצאה להורג ועל נימוקיה. התמונה המוצגת בקריקטורה מזכירה סרטוני הוצאה להורג שהופצו מטעם ארגוני טרור, שבהם יש לעתים קרובות הקראה של "גזר הדין" לפני ההוצאה להורג של השבויים. גם הצבת דגלים ברקע אופיינית לסרטוני תעמולה של ארגוני טרור.
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן
 

קריקטורה של הפת"ח: ישראל ודאעש עומדות מאחורי מתקפת הטרור בפריז
מקור: פייסבוק, "פת"ח - העמוד המרכזי", 16/11/2015

בקריקטורה נראה ראש הממשלה נתניהו מסייע למחבל מארגון הטרור דאעש לכוון רובה לעבר פריז ומגדל אייפל.
 
 

קריקטורה של הפת"ח משווה יהודים לדאעש
מקור: פייסבוק, "פת"ח - העמוד המרכזי", 16/11/2015

בציור רואים קופסת גפרורים שעליה כתוב "טרור" באנגלית ובערבית, ומתוכה מבצבצים שני גפרורים – אחד עם ראש של לוחם אסלאמיסט, המייצג את המדינה האסלאמית, ואחד עם ראש של יהודי דתי, המייצג את ישראל.
 
 

עיתון הרש"פ: המוסד עומד מאחורי התקפות הטרור בפריז ובביירות
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 15/11/2015
כותרת: "שבט הברברים צמאי הדם בביירות ובפריז"
מאת מוופק מטר, בעל טור קבוע בעיתון הרש"פ:
"טועה מי שקושר בין תאוות הדם של הפראים, הטרור שלהם והברבריות שלהם, לבין עניין כלשהו בעולם, ובמיוחד לעניין הפלסטיני; מי שפוצצו את חזותיהם ואת לבבותיהם של אחינו הלבנונים שלשום בבורג' אל-בראג'נה ברובע הדאחיה בביירות [12/11/2015], אשר המשיכו בפשעיהם נגד האנושות בפריז אתמול [13/11/2015]... ומי  ששרפו את הטייס הירדני [מועאז] אל-כסאסבה כשהוא בתוך כלוב, ערפו את ראשיהם של אזרחים מוסלמים, נוצרים וכורדים בעיראק האחות, שחטו מצרים קופטים ומוסלמים בלוב, לקחו בשבי נשים ומכרו אותן כמו ריהוט לבית - אין להם עניין מלבד לספק את יצריהם הרצחניים ואת מאווייהם. הם חולים בכל מחלות הנפש והמין שיכולות לעלות על דעתם של המדענים והרופאים ברחבי העולם. אין להם דת ואין להם אמונה. אין להם שום קשר לאנושות, חוץ מהמראה...
הם תולדה של מנטליות גזענית ושל שלילת האחר... הם משתייכים לסוג של בני אדם, אשר אינו רואה דרך מלבד [שפיכת] דם אנושי, שאותו הם הופכים לגל ורוכבים עליו לגיהינום שלהם, גיהינום שאדוניהם וממציאיהם תיארו בפניהם בתור גן העדן...הם התלמודיסטים והאסלאמיסטים, ואלו שפתחו במעשי טבח כדי לכלות עמים ולהשמידם תחת דגלים רקומים בסיסמאות דתיות...
הם תוצר של מַעְבְּדוֹת ה-CIA, המוסד, הסקוטלנדיארד ואחרים, שכאשר ברצונם להשיג מטרה בעולם... הם משחררים את 'הווירוס הפראי' הזה ממעבדותיהם, קבוצות של חולי נפש נטולי כל רחמים בלבם... אין זה צירוף מקרים שדם אנושי פוצץ בפריז בשעה שמתחילים ליישם סנקציה אירופאית מסוימת על מוצרי ההתנחלויות..."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

לחץ "לכתבה המלאה" לגרסה ארוכה יותר של המאמר

גורם רשמי ברש"פ: "המערב כבר השתמש בעבר בארגוני טרור, חימש אותם ואימן אותם, על מנת להשתמש בהם ככלי לשירות מזימותיו ומזימותיה של ישראל במזרח התיכון"
מקור: סוכנות הידיעות הפלסטינית העצמאית 'דוניא אל-וטן', 14/11/2015

כותרת: "בסאם אבו שריף: גינוי הטרור והלוחמה בו מצריכים אמת מידה אחידה"
"רמאללה - בסאם אבו שריף [חבר המועצה הלאומית הפלסטינית, הגוף המחוקק של אש"ף] גינה את פעולת הטרור הרצחנית, שגבתה את חייהם של עשרות קורבנות מקרב אזרחי צרפת, ואמר כי פשע מתועב זה הוא תוצאה של המדיניות שנוקטים מנהיגי המערב, המשתמשים באמות-מידה שונות כשהם שופטים טרור רצחני עיוור. כמו כן, הוא אמר: 'בשעה שאנו מרגישים צער וכאב על מותם של האזרחים החפים מפשע בצרפת, אנו מסבים את תשומת הלב אל המדיניות של מנהיגי וושינגטון והמערב, שנקטו ונוקטים אמות-מידת שונות בהתייחסותם לטרוריסטים. זאת, מאחר שהמערב כבר השתמש בעבר בארגוני טרור, חימש אותם ואימן אותם, על מנת להשתמש בהם ככלי לשירות מזימותיו ומזימותיה של ישראל במזרח התיכון. בנוסף, המערב לא מחה או גינה את פעולות הטרור המתמשכות נגד העם הפלסטיני בכללותו, המבוצעות על ידי ממשלת ישראל וכוחות הכיבוש, ושבמסגרתן יורים על נשים, ילדים ואזרחים שדורשים את חירותם.'
בסאם אבו שריף אמר כי אם המערב ימשיך במדיניות זו, עם אמות-המידה השונות, המשרתת את כוחות הכיבוש 'הציוניים' ומגוננת על הפשעים שהם מבצעים נגד עם שלם, זה יחזור אליהם [כבומרנג]. כמו כן הוא אמר כי ההתמודדות עם הטרור והיציאה נגדו מהוות כעת חובה אנושית ותרבותית, וכל מי ששם מכשולים בפני ההתייצבות נגד הטרור ושותק על הטרור של המדינה 'הציונית' משרת את האינטרסים של טרור מאורגן זה."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן


דובר מנגנוני הביטחון של הרש"פ רומז שישראל אחראית להתקפות הטרור בפריז
מקור: עמוד הפייסבוק של עדנאן אל דמירי, דובר מנגנוני הביטחון הפלסטינים, 14/11/2015
"מביירות לפריז, טרור ופיצוצים, שתי ערים יפות ומתקדמות, ושתי ערים שמעוררות התפעלות בעמדתם בנוגע לפלסטין ... מה זאת השנאה הזו שתוקפת את היופי והעקרונות ומכריזה עליהם טרור? ... האם הטרור בביירות ובפריז לובש מסכות כמו של אלו שהיו אתמול [12/11/2015] בבית החולים אל-אהלי בחברון?"
לדיווח המלא לחץ כאן

הערה: על מנת ללכוד ולעצור את המחבל הפלסטיני עזאם שלאלדה, ישראל הוציאה לפועל מבצע צבאי שבו לוחמים מחופשים לפלסטינים נכנסו לבית החולים 'אל-אהלי' בחברון, שבו המחבל הסתתר. שלאלדה דקר ופצע אזרח ישראל ליד היישוב מיצד בגוש עציון ב-25/10/2015, ונורה על ידי אזרח ישראלי. המחבל נתפס ונעצר בבית החולים, וקרוב משפחה שלו שניסה להתנגד למעצר נורה ונהרג.

יועצו של עבאס טוען שמחבל שרצח ישראלי ופצע 11 נוספים היה "חסר מגן ולא היה חמוש בדבר" כשהמשטרה הרגה אותו
מקור: עמוד הפייסבוק של סולטאן אבו אל-עינין, חבר הוועד המרכזי של פת"ח, ויועצו של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס, 19/10/2015

 
יועצו של עבאס סולטאן אבו אל-עינין העלה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו סרטון ממצלמת האבטחה שתיעדה את הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע.
הטקסט בפוסט: "במשך זמן רב הרבו בכירי האויב הישראלי לדבר על עוצמת צבאם, ותיארו אותו כ'צבא בלתי מנוצח', שהפך לצבא הרביעי בעוצמתו בעולם. אתמול ראינו בדיוק את האמת על צבא זה: צבא חמוש [היטב] שנוצח על ידי השהיד מוהנד אל-עוקבי, ולפניו מוהנד חלבי, אף על פי שהיה חסר מגן ולא היה חמוש בדבר מלבד זכותו על מולדתו וכוח הרצון הפלסטיני שלו, אותו כוח רצון שצבאות העולם האדירים ביותר לא הצליחו ולא יצליחו להביס או לפגוע בו.
כמה משמעויות של מסירות נפש והקרבה טמן בחובו המחזה הזה? חיילים חמושים משליכים את נשקם מאימת סכינו של מוהנד, ואחרים מחפשים קיר או גדר בגלל הפחד ממך, גיבור שכמותך. אהבנו אותך, מוהנד. אהבנו אותך בעודך זורע חיים עבור כל הפלסטינים.
אנו והעולם כולו ראינו כמה חיילים בורחים, על אף היותם חמושים בנשקם, ברגע שהתנפל [עליהם] השהיד מוהנד, כשהוא "חסר מגן" או "שולף סכין". בכך הוא יצר שלב נוסף בסולם התהילה הפלסטיני, וזכה בעיטור הכבוד כשהיד החורט את שמו על חזהו של כל פלסטיני.
הערה: אני מייעץ לאויב לעצור את כל מי ששמו מוהנד".
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

להלן מידע נוסף על שני המחבלים בפיגועים שזכו לדברי שבח והאדרה מפי יועצו של עבאס:
 
מוהנד אל-עוקבי - המחבל הבדואי בן ה-21 נכנס לתחנה המרכזית בבאר שבע כשהוא חמוש בסכין ואקדח, רצח את החייל עומרי לוי בן ה-19, לקח את נשקו והחל לירות לעבר אנשים בתחנה כשהוא פוצע 11 מהם, בפיגוע ב- 18/10/2015 . תושב זר, הבטום זרהום בן ה-29, נורה על ידי מאבטח וא

מטיף מוסלמי בטלוויזיה הפלסטינית: אריאל שרון נהג לבקש ליום הולדתו 10 ילדים פלסטינים הרוגים
מקור: הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 07/08/2015

עימאד חמתו, מרצה לפרשנות קוראן, אוניברסיטת פלסטין, עזה, ומנחה תכנית בנושא האסלאם בטלוויזיה הפלסטינית: קיראו את זיכרונותיו של [אריאל] שרון שהלך לעולמו, כשרצה לחגוג את יום ההולדת שלו היה אומר: ״אני רוצה שביום הולדתי יכובו 10 נרות, 10 ילדים פלסטינים. אני רוצה לשמוע על זה בסוף היום כדי שאחוש התעלות רוח."
לצפייה בסרטון לחץ כאן

בעיתון הרשמי של הרש"פ: האלימות במזה"ת היא חלק ממזימה של משטרים ערביים ומדינות מערביות לחלק מחדש את האיזור
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 01/07/2015

חאפז ברגותי בטורו הקבוע מתייחס לרצח התובע הכללי המצרי בפיצוץ מכונית ממולכדת.
כותרת: "אבן הפינה העומדת איתן"
"מתוניסיה ולוב ומשם למצרים, תימן, סעודיה, כווית, עיראק וסוריה, ההרג מתפשט בבירות הערביות. מי שגרם לכך איננו אלמוני, משום שכולם יודעים מי מימן, מי חימש ומי שתל את הרעיונות בראשן של הקבוצות הקיצוניות. קבוצות אלו הן תוצר של גילוי עריות בין המודיעין המערבי, והאמריקאי בפרט, לבין המשטרים הערביים, מאז תחילת מלחמת אפגניסטן נגד האתיאיסטים הסובייטים. זאת, שכן מרבית המשטרים הערביים סייעו לייצוא הצעירים הערבים ל[מלחמת] ג'האד תחת הדגל האמריקאי, וזה היה טבעי כי הערבים האפגנים יחזרו עם ידע כיצד להרוג ולגרור [גופות ברחובות]. כאשר התלקחו הרוחות הרעילות הנקראות האביב הערבי, שב גילוי העריות מחדש, שכן חלק מהמשטרים כרתו ברית עם מדינות מערביות, ובראשן ארה"ב, על מנת להפיל את המשטרים השנואים עליהם, ואלו מימנו וחימשו את אנשי האופוזיציה, מבלי להתייחס לשיוכם [הפוליטי]. כמו כן, מדינות המערב אפשרו לצעירים המוסלמים והמתאסלמים לזרום לאזור, כשעמם אישורים להרוג, לגרור [גופות ברחוב], לקחת בשבי ולאנוס, והתוצאה הייתה שהאש הגיע אל המממנים והתומכים הערבים והזרים... המטרה הבסיסית היא למוטט את האומה בכללותה, על חברותיה, צבאותיה ומוסדותיה, על מנת להקל את פירוקה והרכבתה, בהתאם להלך הרוח הקולוניאליסטי החדש, לאחר ש[הסכם] סייקס פיקו חדל להיות מתאים. עם זאת, מצרים ממשיכה להיות אבן הפינה היציבה, שמדינות וארגונים קושרים קשר נגדה, ואם היא תתמוטט, זה יהיה סופה המוחלט של האומה. על כן, המשך הטרור במצרים הוא עדיין המטרה העיקרית של מהנדסי ההרס הערבי, שכן ללא חורבנה של מצרים ודרדורה לאנדרלמוסיה מוחלטת, לא תושלם מזימת החורבן."

הערה: הסכם סייקס-פיקו: הסכם מדיני סודי בין צרפת ובין בריטניה שנחתם במאי 1916 על ידי נציגי שתי הממשלות: מארק סייקס, נציג בריטי, ושארל פרנסואה ז'ורז'-פיקו, נציג צרפתי. מטרת ההסכם הייתה לקבוע את אזורי השליטה של שתי המעצמות בשטחי האימפריה העות'מאנית במזרח התיכון לאחר סיום מלחמת העולם הראשונה.


יועץ לעבאס: ישראל מרוויחה מתקיפות דאע"ש במצרים
מקור: עמוד הפייסבוק של מחמוד אל-הבאש, 01/07/2015
יועצו של מחמוד עבאס לענייני דת והשופט השרעי העליון, מחמוד אל-הבאש, כתב בתגובה למתקפת הטרור של דאעש בסיני בשבוע שעבר, בה נהרגו עשרות חיילים מצריים, כי ישראל היא זו שמרוויחה מהמתקפה:
 אל-הבאש: "אין לי צל של ספק כי המרוויחה העיקרית - ואולי היחידה שבאמת מרוויחה - מהפגיעה במצרים היא ישראל. בפשטות, משמעות הדבר היא כי מי שפוגעים במצרים פועלים לטובת ישראל, בין אם הם רוצים בכך ובין אם לאו."   

אל-הבאש קיבל תגובה לפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו מאשרף סלאמה אבו אסלאם, הטוען כי מטרתם של היהודים היא לכבוש את השטח שבין נהר הפרת לנילוס, וכי "היהודים עומדים מאחורי כל מה שמתרחש מעיראק ועד למצרים." במקום להתעלם מהפוסט או לשלול אותו, בחר אל-הבאש לכבד אותו ב"לייק":
 "לשם כך פועלים היהודים: הקמת הממלכה הגדולה מנהר עיראק (נהר הפרת) ועד לנילוס. היא [היהדות] ניצלה אנשים בעלי אמונה מסולפת וקיצונית, והיהודים עומדים מאחורי כל מה שמתרחש מעיראק ועד למצרים. למרבה הצער, יש מי שמוציא לפועל את תכניותיהם בשם האסלאם." 
 לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן

הערה: מתקפת המדינה האסלאמית (דאע"ש) על עמדות צבא מצרים - ב-1 ביולי 2015 תקפה קבוצה ג'יהאדיסטית המזוהה עם ארגון הטרור דאע"ש בו זמנית מספר עמדות של צבא מצריים בצפון סיני, והרגה עשרות חיילים מצריים.

משרד ההסברה של הרש"פ: ישראל עומדת מאחורי הכרוזים החתומים ע"י דאע"ש ומאיימים על הנוצרים בירושלים
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 30/06/2015

ההודעה של משרד ההסברה מגיבה לכרוזים החתומים בשם דאעש, שהופצו בירושלים ושאיימו על הנוצרים בעיר.
כותרת: "משרד ההסברה: 'מלחמת האחים העדתית היא הצמח השטני של הכיבוש'"
"משרד ההסברה אמר כי הניסיונות הנואשים והמפוקפקים לזרוע את זרעי מלחמת האחים העדתית בירושלים הכבושה באמצעות כרוזים שלכיבוש יש יד בהם, ובאמצעות התקפות של קומץ נערים מוסתים על כנסיות ובתי התושבים בעיר הקדושה, מתבצעים על ידי אנשים חשוכים שמאשימים את הזולת בכפירה, חורגים מהוראות האסלאם ודואגים לעשות כל מאמץ כדי לפלג את השורה הלאומית, להשחיר אותה ולהכתימה בשנאה.
המשרד הדגיש כי הזרעים הללו יישארו זרים לאדמת פלסטין, המהולה בדמם של השהידים ובשותפות מצב וגורל בין בני עמנו האחד, ללא הבדל דת, צבע ומין. הוא ציין כי הכיבוש, שכשל מבחינה מדינית ומוסרית, מנסה להצית מלחמת אחים עדתית בעיר השלום, ארץ הרבאט.
המשרד אמר כי ראוי יותר שאלו הסוחרים בשם ירושלים, הממנים את עצמם לצלו של אללה על פני האדמה, יפנו את כל כוחותיהם לכיבוש, אשר מטמא את כיוון התפילה הראשון של המוסלמים(ירושלים) מזה 48 שנה, נוהג כרצונו בעבדי האל בתוכה, פוגע בה בכל יום וחותר להריסתה ולהפיכתה לבית מקדש מדומה. הוא הדגיש כי בני העם הפלסטיני, מוסלמים ונוצרים כאחד, שדמם של אלו נמהל בדמם של אלו בעודם מגנים באומץ לב על אדמתנו, יישארו חסינים מפני הגורמים המפוקפקים ומחרחרי מלחמת האחים.המשרד קרא לכל הפלגים והמוסדות הלאומיים ולבני עמנו לעמוד בפני הניסיונות המפוקפקים של הכיבוש ועושי דברו."
 


עיתון הרש"פ: מחווה של רצון טוב מצד ישראל היא "מזימה" להשגת רווח כספי של "אויבי אללה"
מקור: אל-חיאת אל-ג'דידה, 24/06/2015

השיח' טאלב אל-סלואדי בטורו היומי במוסף הדת לרגל חודש רמדאן
כותרת: "אל-אקצא קורא לכם"
"הו אנשי הצום והקוראן: פלסטין היא ערש התרבויות, אם השליחים ומרכז הנביאים. היא הייתה כיוון התפילה הראשון של המוסלמים (כלומר, ירושלים - העורך), ממנה עלה נביא האמת לשמיים וממנה תתחיל תחיית המתים. על אדמתה הטהורה התפלל נביא האמת בראשם של הנביאים השליחים, ובה נמצא מסגד אל-אקצא המבורך. היא זכתה לכבוד עצום שהוענק לה על ידי ריבון העולמים. אך כאשר המשחיתים טימאו אותה, עשו בה שמות (מונח קוראני המתייחס ליהודים - העורך), חיללו את כבודה וקדושתה והרגו, תקפו ושפכו דם טהור, היא הזדקקה שנעמוד לצדה...
בחודש רמדאן, בו משתוקקים הצעדים אל המסגדים, הבה נפקוד את מסגד אל-אקצא המבורך בכל יום, ובכל כוחנו, אם ביכולתנו לעשות כן. זאת, שכן אויבי אללה מקרב בני ציון רוצים, באמצעות מזימותיהם הערמומיות, לפתוח ערוצים [חדשים] בפני הכלכלה שלהם, באמצעות פתיחת שעריה של ירושלים. אולם אנו אנשים שתומכים בכלכלה של אנשינו ומולדתו, וזאת היא הזדמנות עבורנו להתפלל במסגד אל-אקצא המבורך."
לצפייה בדיווח המלא לחץ כאן